
| Datum | 28.10.2009 |
| Vložil | Víťa |
| Titulek | Re: Proč poslední vlaky? |
celý problém je v tom,že si osobní vlaky objednávají kraje a protože celkově nejsou peníze,tak se holt investuje do něčeho jiného než je železnice.A co se týče Moravskoslezského kraje tak ten je jenom ukázkou toho,jak špatně to může se železnicí dopadnout.
—————
| Datum | 27.10.2009 |
| Vložil | Administrátor |
| Titulek | Re: Proč poslední vlaky? |
Já mám obavu,že o zastavení provozu toho obce v blízkosti tratě moc neví.Samozřejmě že bych si i já přál provozovanou trať.Otázka je jak toho docílit.Pokud víte jak mohu této lokálce pomoci jako obyčejný obyvatel Bruntálu klidně se ozvěte na mail.
Tento web publikuji jen jako fanda této bezesporu krásné a zajímavé horské lokálky.
—————
| Datum | 26.10.2009 |
| Vložil | Dotaz |
| Titulek | Proč poslední vlaky? |
Dobrý den,
zarazilo mě, že podhůří velmi atraktivní turistické oblasti končí nadějná a perspektivní turistická trať, která však pod režijí ČD nemá šanci, protože se to "jinak nedělá".
Podívejte se do Ústeckého kraje, kde velmi úspěšně ožívají Doupovská i Švestková dráha (https://www.doupovskadraha.cz https://www.svestkovadraha.cz) pod hlavičkou mikroregionů za spolupráce se soukromou firmou. Určitě by to šlo na Bruntálsku také!
—————
| Datum | 14.10.2008 |
| Vložil | Administrátor |
| Titulek | Re: Děkuji |
Díky za Vaši reakci,snad se ještě dočkáme toho,že se doba změní a bude opět přát železniční dopravě.
—————
| Datum | 11.10.2008 |
| Vložil | Radim |
| Titulek | Děkuji |
Opravdu si cením práce takových, jako vy, kdo sbírají informace o postupně mizejících tratích u nás. Snad se tato krásná lokálka zachová i do budoucna, přeji jí hodně zdaru, stejně jako vašemu webu.